Hvorfor spille for dine egne penge?

Spil på uafgjort på mindst 200 fodboldkampe hos bookmakere der tilbyder bonus. (det tager få minutter)

Træk dine egne penge ud.

Jeg har spillet gratis i 3 år.

Og har fået en tilbagebetaling på mellem 91% og 105% på sats på uafgjort.

Spileksperter tjener ekstra på dårlige råd. (advarsel indeholder etiske overvejelser)

Men ikke her.
Da jeg lavede denne blog fik jeg noget af et chok da jeg skulle finde bannerreklamer. Som affiliate (annoncør på nudansk), tjener man penge efter hvor mange penge de personer man henviser taber. Med andre ord hvis jeg slår mig ned som bettingekspert og systematisk giver dårlige råd, vil jeg tjene ufattelig mange penge.
Flere bookmakers har oven ikøbet den frækhed, at øge procentsatsen at annoncørens andel, i takt med at de personer man har henvist taber flere penge.
Dette system bevirker at både bookmakerne og bettingeksperterne er interesseret i at skabe ludomaner og store tab. Optimalt set burde bettingeksperter jo vejlede en til at spille klogt.

Så næste gang du læser et indlæg hos en bettingekspert bør man overveje hvad formålet er ved indlæget. Er det et reelt råd, eller er bookmakeren bare tæt på at nå et beløb hvor de får ekstra mange procent ud af at forøge det samlede tab af deres læsere.

Derfor har jeg valgt kun at have reklamer for spilbørsen Betfair, som tilbød en traditionel ordning, og som er den side jeg bruger når jeg spiller "rigtigt". Desuden henviser jeg til Socca som hovedsageligt tilbyder gratis vædemål a la vinderen tager puljen.
Alle bookmakers med det førstnævnte system er blevet lagt på is, da systemet i mine øjne er mere uetisk end rufferi. Så må jeg leve med at blive kimet ned af diverse callcentre det vil høre hvornår deres banner kommer på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar